Základní přizpůsobená komunikace

V rámci základní personalizované komunikace (prostřednictvím e-mailu, SMS, telefonních hovorů, pošty, upozornění prohlížeče, informací o webových stránkách, sociálních sítí) se Vám snažíme představit relevantní nabídky, slevy a další obsah, který by Vás mohl zajímat na základě vašich minulých interakcí s námi. K tomu používáme následující informace:

  • Demografické údaje (pohlaví, datum narození nebo věk, adresa)
  • Historie Vaše nákupy (zakoupené produkty, čas nákupu, počet nákupů)
  • Snadno se vypořádejte s chováním na Fenzy webech (zobrazte jednotlivé produkty nebo obsah, který může spouštět personalizované zprávy), aniž byste tyto informace použili k vytváření uživatelské profily
  • Vaše odpovědi (otevření zprávy, kliknutí na odkaz, nákup) na různé zprávy, které vám zasíláme.

Nepoužíváme žádné poloautomatické nebo automatické profilování, ale pouze vybereme příslušné sady příjemců pro jednotlivé zprávy. Přitom se nikdy nezaměřujeme na jednotlivá data, ale provádíme agregované zpracování větších skupin. Na základě těchto informací pak může záviset na tom, jaké zprávy od nás obdržíte:

  • Jaké produkty a obsah vám představíme (např. O kloubech, detoxikaci) , hubnutí, obecná zdravá strava atd.), aby vás maximálně zajímaly
  • Jaké nabídky obdržíte (zákazníci s vyšším počtem nebo četností nákupů ve Fenzy získají lepší nabídky)
  • Jak často vám budeme posílat zprávy a kterými komunikačními kanály

Zákazník může takovou komunikaci ukončit kdykoli čas prostřednictvím odkazu pro odhlášení v přijatých zprávách nebo písemným požadavkem na e-mailovou adresu info@fenzy.cz