Košík0

Košík


Počet produktů: 0

Slibujeme, že uděláme maximum, abychom Vás uspokojili. Pokud nejste s výrobkem spokojeni, můžete jej do 15 dnů od přijetí vrátit. Můžete platit na dobírku, přes PayPal nebo kreditní kartou.

Všeobecné podmínky

Všeobecné podmínky

Obecná pravidla a podmínky

1. Obecně
Všeobecné metody a podmínky se vyvíjejí v souladu s normami na ochranu spotřebitele na základě doporučení České obchodní a průmyslové komory a mezinárodních kodexů pro online a elektronické obchodování. Fenzy (internetový obchod) je spravován společností INTEKO D.O.O., provozovatelem elektronického obchodu.

Správa a adresa: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko Registrační číslo: 5316251000; NIF: SI62410105
Nákupem nebo registrací ve společnosti Fenzy spotřebitel umožňuje obchodníkovi: ukládat, zpracovávat a používat osobní údaje přenášené prostřednictvím webového formuláře (až do zrušení) pro tyto účely: na poskytování zboží, služeb, telefonních hovorů, SMS, e-mailů, Zprávy WhatsApp nebo jiné telekomunikační prostředky (později: přímý marketing), průzkumy, statistiky.

Spotřebitel si může kdykoliv (písemně nebo jiným pohodlnějším způsobem) zvolit provozovatele, který natrvalo pozastaví použití jeho osobních údajů pro účely přímého marketingu. Tyto metody a obecné podmínky definují fungování internetového obchodu, práva a povinnosti návštěvníka, uživatele a kupujícího, jakož i obchodní vztah mezi obchodníkem a uživatelem jak spotřebitelům produktů v internetovém obchodě.

2. Přístupnost informací
Obchodník se zavazuje, že bude uživateli vždy k dispozici: Informace o totožnosti obchodníka (zejména v rámci společnosti a jejího sídla a registračního čísla, ve kterém je společnost registrovaná); Kontaktní informace, které umožňují uživateli rychlou a efektivn komunikaci s e-mailovou adresou obchodníka atd.); I o základních charakteristikách služeb nabízených online obchodem, včetně poprodejních služeb a záruk;

Informace o dostupnosti produktu v nabídce online obchodu obsahují:
Forma a podmínky dodání výrobků nebo služeb, zejména místo a čas dodání;
Informace o způsobu platby;
informace o lhůtě, v níž je možné od smlouvy odstoupit, a podmínkách odstoupení;
informace o možnosti vrácení zboží, jakož i o tom, kdy se uživatel objeví, vrácení peněz;
informace o reklamačním procesu uživatele a informace o kontaktu a kontaktním místě zákazníka.

3. Bezpečnost osobních údajů
Obchodník použije vhodné technologické a organizační prostředky k ochraně přenosu dat, osobních údajů a plateb.
Autorizované online systémy jsou zodpovědné za bezpečné autorizace a přechody kreditních karet. Autorizace kreditních karet se provádějí v reálném čase s okamžitým ověřením údajů v bankách. Informace o kartě se neukládají na serveru obchodníka.
Z bezpečnostních důvodů je uživatel také zodpovědný za zajištění bezpečnosti svého jména a hesla a náležité ochrany softwaru a antivirů ve svém počítači.

3.1. Shromažďování osobních údajů
Při objednávce v internetovém obchodě (webová stránka) jsou zapotřebí: celé jméno, úplná adresa, číslo mobilního telefonu a e-mail.
Při objednávce přes Facebook budete požádáni o: celé jméno, úplná adresa, číslo mobilního telefonu a e-mailovou adresu. Pokud jde o průzkumy na webové stránce Fenzy.cz, uživatel může na přání přidat datum narození, pohlaví, věk, tělesné rozměry atd.

3.2. Shromažďování osobních údajů
Kdykoliv navštívíte webovou stránku Fenzy.cz, osobní údaje, jako například přístupové číslo na webovou stránku, čas přístupu, prohlížené články atd., Jsou automaticky anotované (ne jako součást registrace). Tyto informace se používají pro statistiku společnosti a na zlepšení obsahu a bezpečnosti stránky.
Uživatel může zabránit shromažďování osobních údajů prostřednictvím cookies, pomocí příslušného nastavení ve svém internetovém prohlížeči.

Pokud uživatel není zaregistrován, neosobní údaje shromažďují i služby: jako Google Analytics, Iprom, AdServer atd. který instaluje cookie do počítače uživatele. Tyto služby nikdy nezaznamenávají osobní údaje prostřednictvím souborů cookie pomocí vhodného nastavení ve vašem prohlížeči. Používáním stránek Fenzy Facebook a Fenzy Instagram dobrovolným zveřejňováním fotografií a videí na stránkách Fenzy Facebook a Fenzy Instagram povolujete správci stránky Fenzy (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava) používat obsah zveřejněný na reklamní účely na jiných stránkách Fenzy. v rámci skupiny různé reklamní kampaně a komunikace s ostatními uživateli stránek Fenzy na Facebooku a Instagram.

4.Ochrana nezletilých
Obchodník v internetovém obchodě nepřijímá objednávky od osoby, o které ví nebo má podezření, že je nezletilá, aniž by měla výslovnou objednávku / povolení od svých rodičů nebo zákonných zástupců.
Bez souhlasu rodičů nebo zákonných zástupců obchodník nepřijímá osobní údaje nezletilého a neposkytuje informace obdržené od dítěte třetím stranám, pokud nepocházejí od jeho rodičů nebo zákonných zástupců.

5. Odpovědnost
Obchodník vynakládá maximální úsilí, aby zajistil aktualizaci a opravu informací zveřejněných v internetovém obchodě. Ačkoli vlastnosti produktu, dodací lhůty nebo ceny se mohou rychle měnit a nemusí být schopen opravit údaje zveřejněny v internetovém obchodě včas. V takových případech bude obchodník informován o výměně a umožní vám odmítnout / zrušit objednávku nebo změnit objednávku.
I když se obchodník snaží poskytnout přesné fotografie položek, které jsou k dispozici v jejich internetovém obchodě, všechny fotografie by měly být brány jako symbolické. Fotografie neposkytují funkce produktu.

6. Podmínky nákupu internetového obchodu
Vzhledem k povaze online nakupování se nabídka online produktů často rychle mění a aktualizuje. Proto se mohou vyskytnout chyby, pokud se tak stane, dejte nám prosím vědět na info@fenzy.cz. Situaci se pokusíme vyřešit co nejdříve.

6.1. Dodací lhůta
Dodací lhůta zboží ze skladu obvykle trvá 5 až 6 pracovních dnů. Zákazník však může prostřednictvím online obchodu zkontrolovat odhadovaný datum každé položky. Všechny položky v internetovém obchodě jsou k dispozici v přiměřeném čase.

6.2. Vyzvedávání objednávky
Dopravce oznámí spotřebiteli datum a čas dodání (s předchozím oznámením od distributora telefonicky nebo e-mailem).
K dispozici je také možnost doručení společností DHL, která stojí 570 Kč. Objednávky přijaté do 12:00 během týdne budou přijaty v ten samý den a doručeny do 1 - 2 pracovních dnů. Dodávky se nedoručují o víkendech a svátcích. DHL EXPRESS DODÁVKY VŽDY MAJÍ DODATEČNÉ NÁKLADY. Při výměnách položek objednaných pomocí služby DHL budeme zasílat výměny se standardním doručením.

6.3. Způsob platby
- kreditní karta (Visa, Maestro, Mastercard),
- kreditní kód,
- platba v hotovosti,
-. výjimečně můžete za svoji objednávku zaplatit i na základě odhadu. Pro tento způsob platby nám můžete napsat e-mail na adresu info@fenzy.cz
K dispozici je také možnost doručení společností DHL za 570 Kč. Tato možnost dopravy je spoplatněna. Pokud zvolíte dobírku, automaticky souhlasíte s tím, že v době dodání zaplatíte hotově přesnou částku objednávky (další informace naleznete v našich všeobecných obchodních podmínkách).

6.4. Ceny
Všechny ceny v internetovém obchodě jsou uvedeny v Kč a zahrnují DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak. Všechny ceny uvedené v obchodě jsou ceny produktů, které nezahrnují náklady na dopravu (viz body 3 a 10. Všechny ceny platí v době uzavření smlouvy.

6.5. Kódy (poukazy)
• Slevový kód
Slevový kód nabízí při zakoupení prostřednictvím online obchodu Fenzy.cz několik výhod a má omezenou platnost. Kód získává nový kupující prostřednictvím elektronických oznámení, SMS zpráv nebo jinými prostředky. Kód je možné vydat jako procentuální slevu nebo jako pevnou částku. Kód nelze uplatnit v hotovosti.

• Akreditační kód
Zákazník dostane kreditní kód v případě odstoupení od smlouvy a namísto vrácení peněz na jeho bankovní účet zvolí jedinečný kreditní kód pro hodnotu uskutečněného nákupu. Zákazník může tento kód použít na další nákup nebo na následující nákupy, pokud nebyl použit při prvním nákupu v plném rozsahu. Máte právo uplatnit hotovostní kód.

6.6 Postup nákupu
6.6.1. Objednávka byla přijata
Při provádění objednávky dostane uživatel (zákazník) od obchodníka e-mailem oznámení "objednávka byla přijata." Uživatel má právo zrušit objednávku a změnit její obsah prostřednictvím info@fenzy.cz nebo messengeru.
6.6.2. Objednávka potvrzena
Pokud uživatel (zákazník) objednávku nezruší, bude objednávka zpracována později. Po přijetí objednávky obchodník zkontroluje dostupnost objednaných produktů a objednávku potvrdí nebo ji z nějakého důvodu odmítne. Obchodník může také kontaktovat uživatele (zákazníka) prostřednictvím kontaktního telefonního čísla za účelem ověření údajů nebo zabezpečení dodávky. Po potvrzení objednávky bude distributor (Packeta) e-mailem informovat o předpokládaném termínu dodání.

6.6.3 Odesílání zboží
Obchodník připraví objednané produkty pro distributora, který se postará o jejich doručení v dohodnutém termínu.

6.7. Smlouva o nákupu
Obchodník vystaví uživateli, který si koupí některý z našich produktů z internetového obchodu, fakturu s rozpisem nákladů a vysvětlením práva odstoupit od nákupu vrácením zakoupeného produktu za stanovených podmínek (viz bod 10). Kupní smlouva je uzavřena v češtině.
Kupní smlouva mezi obchodníkem a uživatelem (zákazníkem) se uzavírá, když obchodník potvrdí objednávku. Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další podmínky nákupu pevně stanovené a vztahují se na obchodníka i uživatele (zákazníka).

6.8. Vrácení zboží
Snažíme se pro vás vytvářet co nejlepší zážitek z nakupování, ale jsme si vědomi toho, že někdy nastane situace, že vám položka nevyhovuje a musíte ji vyměnit, vrátit nebo podat stížnost.

Objednávku můžete vyměnit, vrátit nebo podat stížnost do 14 dnů od přijetí balíčku.

V případě reklamace nebo výměny nás prosím kontaktujte na info@fenzy.cz

V případě výměny nebo vrácení položky musí být výrobek v původním stavu.
Zboží je třeba vrátit nenošené a neprané, v původním obalu se všemi příslušnými štítky. V opačném případě si vyhrazujeme právo odmítnout takové vrácení v souladu s našimi obchodními podmínkami.

Z hygienických a zdravotních důvodů je vrácení následujících položek omezené:

- Neakceptujeme vrácení náušnic
- Plavky je možné vrátit pouze tehdy, pokud nebyla odstraněna ochranná fólie.
- Boty lze zkoušet pouze v interiéru

1. VÝMĚNA / HODNOTA POUKAZU
1.1. VÝMĚNA
Pokud přijaté zboží neodpovídá vaší velikosti, máte možnost zboží vyměnit za větší / menší velikost nebo za jakékoli jiné zboží z naší webové stránky www.fenzy.cz

Chcete-li položku vyměnit, informujte o tom do 14 dnů od přijetí balíku naši zákaznickou podporu, která vám poskytne podrobné pokyny pro výměnu položky.

Napište nám na: info@fenzy.cz

1.2. POUKAZ
Pokud vám přijaté zboží nevyhovuje a nechcete za něj v současné době dostat náhradu, můžete si vybrat možnost poukazu v hodnotě vrácené položky/položek, který můžete použít při příštím nákupu.

Chcete-li získat poukaz, ve směnném formuláři vyplňte pole "Chci dostat poukaz". Poukaz dostanete e-mailem. Balíček zašlete na adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku.

Více o našich podmínkách si můžete přečíst ve všeobecných podmínkách.

2. REKLAMACE
Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené zboží, omlouváme se. Vaši stížnost vyřešíme co nejdříve.

V případě, že jste dostali nesprávnou položku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailovou adresu info@fenzy.cz

V případě, že jste obdrželi poškozený tovar, zašlete prosím obrázky poškozeného / vadného zboží na naši zákaznickou podporu na info@fenzy.cz

3. VRÁCENÍ PĚNĚZ
V případě, že vám objednávka nevyhovuje a rozhodnete se pro vrácení peněz, můžete ji vrátit na vaši adresu prostřednictvím jakékoli doručovací služby.

U objednávky bohužel NEHRADÍME náklady na poštovné, proto vám doporučujeme zvolit nejlevnější možnost doručení s možností sledovat balíček.

NEAKCEPTUJEME zásilky vrácené na dobírkou.

Nevybírejte prosím službu bez sledování zásilky a ponechte si doklad se sledovacím číslem balíčku, do doby než vám vrátíme kupní cenu.

Pokud vracíte zboží ze dvou nebo více různých objednávek, nezapomeňte do formuláře pro vrácení napsat čísla všech vrácených objednávek.

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku

Kupní cenu vám vrátíme do 14 pracovních dnů od obdržení balíčku do našeho hlavního skladu ve Slovinsku.

Pokud jste za svůj balíček zaplatili dobírkou nebo kreditní kartou, napište prosím přesný IBAN účet (viz příklad IBAN níže) a údaje o majiteli účtu do formuláře pro vrácení přiloženého k balíčku (jméno, příjmení a adresa majitele účtu, kterého IBAN jste uvedli).

V případě, že zadaný IBAN je nesprávný, může být proces vrácení peněz prodloužen.

Rovněž upozorňujeme, že vrácení kupní ceny se provádí v peněžní měně Euro, takže kolísání směnných kurzů bank může vést k minimálnímu rozdílu mezi zaplacenou částkou a vrácením kupní ceny. Směnný kurz se upravuje podle kurzu Evropské centrální banky.

Náklady na bankovní transakci v případě vrácení peněz hradí společnost Inteko d.o.o. a jsou pro vás zdarma.

Pokud nám poskytnete nesprávný IBAN, budou zákazníkovi při opětovném převodu účtovány náklady na opakovanou transakci (5 EUR). Děkujeme za pochopení.

Balíček nám můžete vrátit na níže uvedenou adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Prosíme, pečlivě si přečtěte a vyplňte formulář pro vrácení zboží a přiložte jej k balíčku.

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku

Více o našich podmínkách si můžete přečíst ve všeobecných podmínkách.

6.9. Doručení
Obchodník doručí produkty objednané uživatelem (zákazníkem) v dohodnutém termínu, distribučním partnerem obchodníka je Packeta. V případě viditelného poškození obalu nebo zboží je třeba po převzetí zboží požádat o pomoc u distributora (donášková služba). Kupující tohoto zboží není povinen zboží převzít a může zásilku odmítnout, pokud je obal fyzicky poškozen, vykazuje obsah stopy po otevření, nebo pokud jsou výrobky v obalu poškozené; pokud kupující balík přijal, musí zahájit postup podání žádosti přímo s distributorem.

6.10. Zamítnuté nebo nepřijaté objednávky
Když zákazník zadá objednávku prostřednictvím stránky www.fenzy.cz, automaticky souhlasí s dodržením všech nákupních podmínek. Po ukončení objednávky zákazník souhlasí s přijetím a zaplacením celé sumy objednávky (viz Všeobecné podmínky, článek 6.2.).Zákazník může zrušit kupní a prodejní smlouvu pouze v případě předchozího oznámení e-mailem nebo telefonicky (všeobecné podmínky, článek 6.6.1 a 6.6.2) před tím, než objednávka vstoupí do procesu doručení. Pokud je objednávka již na dodání nebo v prodejně prodejce a zákazník poruší smlouvu odmítnutím nebo nepřijetím objednávky bez předchozího zrušení, má prodávající (obchod s oblečením Fenzy) právo požadovat vrácení peněz ve výši 520 Kč, což zahrnuje náklady na zabalení, přepravu a vrácení. Výdaje je třeba vrátit na následující bankovní účet: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko, IBAN: SI56 0475 1000 0376 750
Pokud nevrátí peníze do 8 dnů od přijetí oznámení, může prodávající začít legálním způsobem požadovat vrácení peněz.

7. Pohledávky, soudní spory a vymáhání práva
Obchodník dodržuje příslušná pravidla ochrany spotřebitele, má efektivní systém vyřizování stížností a má osobu, která v případě problémů může kontaktovat uživatele (zákazníka) e-mailem nebo ve výjimečných případech telefonicky. V případě potíží nás může uživatel (klient) kdykoliv kontaktovat e-mailem: info@fenzy.cz. Postup vyřizování stížnosti je důvěrný.

Obchodník do 5 pracovních dnů potvrdí, že obdržel reklamaci a informuje uživatele (zákazníka) o přibližném čase na vyřízení reklamace. Také ho bude informovat o průběhu řízení. Obchodník se bude usilovat najít co nejlepší řešení sporu vzájemnou dohodou. Pokud nedojde k přátelskému urovnání sporu, je na urovnání sporu mezi obchodníkem a uživatelem (zákazníkem) určený výlučně příslušný soud v Lublani. Obchodník a zákazník jako účastníci elektronického obchodu vzájemně uznávají platnost elektronických zpráv u soudů.

Tyto všeobecné smluvní podmínky a všechny spory mezi obchodníkem a uživatelem (zákazníkem) podléhají slovinskému hmotnému a procesnímu právu bez použití pravidel mezinárodního práva soukromého, nebo použití jiného práva.
Na všechny vztahy, práva a povinnosti, na které se nevztahují tyto obecné podmínky, se použijí ustanovení povinného zákoníku, zákona o elektronickém obchodu, zákona o ochraně osobních údajů a zákona o ochraně spotřebitele.

8. Změny obecných podmínek činnosti
Uživatel, který nesouhlasí se změnami a / nebo úpravami těchto Všeobecných podmínek, musí zrušit svou registraci do osmi dnů od oznámení změny a / nebo úpravy Všeobecných obchodních podmínek; v opačném případě se vezme v úvahu datum expirace a nebude akceptován jinak. Zrušení registrace musí být pro obchodníka provedeno písemně uživatelům.

Poslední aktualizace: 25.03.2021

SOUHLASÍM

Procházením našich webových stránek souhlasíte s tím, že můžeme používat soubory cookie, které jsou určeny pro Váš lepší uživatelský zážitek na našich webových stránkách stránky. Google Analytics používáme pro vlastní analytické účely, které za tímto účelem nastavují soubory cookie ( smazat soubory cookie GA ).