Potřebuješ pomoc? Napiš nám na: info@fenzy.cz

Košík0

Košík


Počet produktů: 0

Slibujeme, že uděláme maximum, abychom Vás uspokojili. Pokud nejste s výrobkem spokojeni, můžete jej do 14 dnů od přijetí vrátit. Můžete platit na dobírku, přes PayPal nebo kreditní kartou.

VÝMĚNY, REKLAMACE A VRÁCENÍ

Snažíme se pro vás vytvořit ten nejlepší zážitek z nakupování, ale uvědomujeme si, že někdy nastane situace, kdy vám zboží nevyhovuje a potřebujete jej vyměnit, vrátit nebo reklamovat.

Objednávku můžete vyměnit, vrátit nebo reklamovat do 14 dnů od přijetí balíčku.

Před vrácením balíku do našeho skladu JE POTŘEBA vyplnit Online formulář

Všechny instrukce včetně adresy pro vrácení balíku obdržíte na Vaši emailovou adresu po vyplnění online formuláře. Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.cz

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁŘ

1. Vrácený výrobek musí být ve stavu, v jakém jste jej obdrželi.

2. Vrácené zboží musí být nenošené a nevyprané, v původním obalu se všemi souvisejícími štítky. V opačném případě si vyhrazujeme právo odmítnout takové vrácení v souladu s našimi obchodními podmínkami

3. Z hygienických a zdravotních důvodů se omezuje vrácení těchto produktů:

- Neakceptujeme vrácení náušnic
- Plavky lze vrátit pouze v případě, že nebyla odstraněna ochranná fólie.
- Obuv může být použita pouze v interiéru

4. V případě, že zboží NEBUDE vráceno ve stavu, v jakém jej zákazník obdržel, internetový obchod Fenzy SI VYHRAZUJE PRÁVO:
- odečíst 370 Kč (15 €) z kupní ceny v případě, že je zboží znečištěno
- odečíst 250 Kč (10€) z kupní ceny v případě, že je zboží POKRČENO
- odmítnout vrácení peněz v případě, že je produkt zničen

Můžete si zvolit:
1. Vyměna výrobku
2. Vrácení peněz

 

1. VÝMĚNA 

V případě, že objednaný produkt neodpovídá Vaší velikosti, máte možnost jej vyměnit za větší/menší velikost nebo za jakékoli jiné zboží z naší stránky www.fenzy.cz

Zboží, které chcete vyměnit, můžete vrátit do nejpozději do 14 dnů od přijetí balíčku.

Chcete-li vyměnit výrobek, vyplňte Online formulář a zadejte, který výrobek požadujete na výměnu.

Všechny instrukce včetně adresy pro vrácení balíku obdržíte na Vaši emailovou adresu po vyplnění online formuláře. Pokud e-mail nedostanete a potřebujete další pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.cz

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁŘ

Shrnutí online formuláře, který obdržíte e-mailem, MUSÍTE vytisknout a přiložit k balíku. Pokud formulář nebude přiložen, vyhrazujeme si právo prodloužit dobu zpracování vrácení zboží až na 60 dní.

Výměna bude odeslána, jakmile dostaneme a zkontrolujeme Váš balíček v našem hlavním skladu ve Slovinsku.

Více o našich obchodních naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách.

 

2. REKLAMACE

Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené zboží, omlouváme se. Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve.

Pokud jste obdrželi poškozený nebo znečištěný tovar, prosím vyplňte online formulář.

V online formuláři uveďte, která položka je poškozena a to tak, že jako důvod vrácení vyberete možnost „Položka je poškozená / znečištěná"

Všechny instrukce včetně adresy pro vrácení balíku obdržíte na Vaši emailovou adresu po vyplnění online formuláře. Pokud e-mail nedostanete, kontaktujte nás na: info@fenzy.cz

 

3. VRÁCENÍ PĚNĚZ

V případě, že vám objednávka nevyhovuje, můžete ji vrátit a zvolit možnost vrácení peněz.

PŘED odesláním balíku JE POTŘEBA vyplnit online formulář. Do online formuláře zadejte přesný IBAN a informace o majiteli účtu.

Všechny instrukce včetně adresy pro vrácení balíku obdržíte na Vaši emailovou adresu po vyplnění online formuláře. Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.cz

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁŘ

Shrnutí online formuláře, který obdržíte e-mailem, JE POTŘEBA vytisknout a přiložit k balíku. Pokud formulář není součástí balení, vyhrazujeme si právo prodloužit dobu zpracování vrácení zboží až na 60 dní.

Balík můžete vrátit prostřednictvím kterékoli doručovací služby. Poštovné náklady Vaší objednávky bohužel NEHRADÍME, proto vám doporučujeme zvolit si nejlevnější způsob doručení s možností sledování balíku.

Pro vrácení zboží si můžete zvolit jakoukoliv kurýrní službu. Balíky na účet přijemnce nepřímáme.

Vyberte si službu která umožňuje sledování balíku a uschovejte si doklad s číslem zásilky, dokud vám nevrátíme kupní cenu.

Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od přijetí balíčku na náš hlavní sklad.

Do online formuláře zadejte přesný IBAN účet (viz příklad IBAN níže) a informace o majiteli účtu (jméno, příjmení a adresa majitele IBAN účtu).

V případě nesprávného IBANu se proces vrácení peněz může prodloužit až na 60 dní.

Náklady na bankovní transakci v případě vrácení peněz hradí Inteko d.o.o. a jsou pro vás bezplatné.

Pokud nám poskytnete nesprávný IBAN, zákazníkovi budou při opětovném převodu účtovány náklady na opětovnou transakci (125 Kč). Děkujeme za pochopení.

Více o našich obchodních podmínkách si můžete přečíst ve všeobecných obchodních podmínkách.

SOUHLASÍM

Procházením našich webových stránek souhlasíte s tím, že můžeme používat soubory cookie, které jsou určeny pro Váš lepší uživatelský zážitek na našich webových stránkách stránky. Google Analytics používáme pro vlastní analytické účely, které za tímto účelem nastavují soubory cookie ( smazat soubory cookie GA ).