Košík0

Košík


Počet produktů: 0

Slibujeme, že uděláme maximum, abychom Vás uspokojili. Pokud nejste s výrobkem spokojeni, můžete jej do 15 dnů od přijetí vrátit. Můžete platit na dobírku, přes PayPal nebo kreditní kartou.

VÝMĚNY, REKLAMACE A VRÁCENÍ

Snažíme se pro vás vytvářet co nejlepší zážitek z nakupování, ale jsme si vědomi toho, že někdy nastane situace, že vám položka nevyhovuje a musíte ji vyměnit, vrátit nebo podat stížnost.

Objednávku můžete vyměnit, vrátit nebo podat stížnost do 14 dnů od přijetí balíčku.

V případě reklamace nebo výměny nás prosím kontaktujte na info@fenzy.cz

V případě výměny nebo vrácení položky musí být výrobek v původním stavu.
Zboží je třeba vrátit nenošené a neprané, v původním obalu se všemi příslušnými štítky. V opačném případě si vyhrazujeme právo odmítnout takové vrácení v souladu s našimi obchodními podmínkami. 

Z hygienických a zdravotních důvodů je vrácení následujících položek omezené:

- Neakceptujeme vrácení náušnic
- Plavky je možné vrátit pouze tehdy, pokud nebyla odstraněna ochranná fólie.
- Boty lze zkoušet pouze v interiéru

 

1. VÝMĚNA / HODNOTA POUKAZU

1.1. VÝMĚNA

Pokud přijaté zboží neodpovídá vaší velikosti, máte možnost zboží vyměnit za větší / menší velikost nebo za jakékoli jiné zboží z naší webové stránky www.fenzy.cz

Chcete-li položku vyměnit, informujte o tom do 14 dnů od přijetí balíku naši zákaznickou podporu, která vám poskytne podrobné pokyny pro výměnu položky.

Napište nám na: info@fenzy.cz

 

1.2. POUKAZ

Pokud vám přijaté zboží nevyhovuje a nechcete za něj v současné době dostat náhradu, můžete si vybrat možnost poukazu v hodnotě vrácené položky/položek, který můžete použít při příštím nákupu.

Chcete-li získat poukaz, ve směnném formuláři vyplňte pole "Chci dostat poukaz". Poukaz dostanete e-mailem. Balíček zašlete na adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA 

SLOVENIA

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku.

Více o našich podmínkách si můžete přečíst ve všeobecných podmínkách.

 

2. REKLAMACE

Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené zboží, omlouváme se. Vaši stížnost vyřešíme co nejdříve.

V případě, že jste dostali nesprávnou položku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailovou adresu info@fenzy.cz

V případě, že jste obdrželi poškozený tovar, zašlete prosím obrázky poškozeného / vadného zboží na naši zákaznickou podporu na info@fenzy.cz

 

3. VRÁCENÍ PĚNĚZ

V případě, že vám objednávka nevyhovuje a rozhodnete se pro vrácení peněz, můžete ji vrátit na vaši adresu prostřednictvím jakékoli doručovací služby.

U objednávky bohužel NEHRADÍME náklady na poštovné, proto vám doporučujeme zvolit nejlevnější možnost doručení s možností sledovat balíček.

NEAKCEPTUJEME zásilky vrácené na dobírkou.

Nevybírejte prosím službu bez sledování zásilky a ponechte si doklad se sledovacím číslem balíčku, do doby než vám vrátíme kupní cenu.

Pokud vracíte zboží ze dvou nebo více různých objednávek, nezapomeňte do formuláře pro vrácení napsat čísla všech vrácených objednávek.

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku

Kupní cenu vám vrátíme do 14 pracovních dnů od obdržení balíčku do našeho hlavního skladu ve Slovinsku.

Pokud jste za svůj balíček zaplatili dobírkou nebo kreditní kartou, napište prosím přesný IBAN účet (viz příklad IBAN níže) a údaje o majiteli účtu do formuláře pro vrácení přiloženého k balíčku (jméno, příjmení a adresa majitele účtu, kterého IBAN jste uvedli).

V případě, že zadaný IBAN je nesprávný, může být proces vrácení peněz prodloužen.

Rovněž upozorňujeme, že vrácení kupní ceny se provádí v peněžní měně Euro, takže kolísání směnných kurzů bank může vést k minimálnímu rozdílu mezi zaplacenou částkou a vrácením kupní ceny. Směnný kurz se upravuje podle kurzu Evropské centrální banky.

Náklady na bankovní transakci v případě vrácení peněz hradí společnost Inteko d.o.o. a jsou pro vás zdarma.

Pokud nám poskytnete nesprávný IBAN, budou zákazníkovi při opětovném převodu účtovány náklady na opakovanou transakci (5 EUR). Děkujeme za pochopení.

Balíček nám můžete vrátit na níže uvedenou adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Prosíme, pečlivě si přečtěte a vyplňte formulář pro vrácení zboží a přiložte jej k balíčku.

Zde si můžete vytisknout štítek se zpáteční adresou balíčku

Více o našich podmínkách si můžete přečíst ve všeobecných podmínkách.

SOUHLASÍM

Procházením našich webových stránek souhlasíte s tím, že můžeme používat soubory cookie, které jsou určeny pro Váš lepší uživatelský zážitek na našich webových stránkách stránky. Google Analytics používáme pro vlastní analytické účely, které za tímto účelem nastavují soubory cookie ( smazat soubory cookie GA ).